sobota 11. května 2013

Recenze: Lisa McMann - Lovkyně snů: Osudové rozhodnutí


Největší obrázek výrobku Lovkyně snů – Osudové rozhodnutíNázev: Osudové rozhodnutí
Originální název: Gone
Autor: Lisa McMann
Díl - 3.
Série: Lovkyně snů
Nakladatelství: Fragment
Počet stran: 224
Rok vydání - ČR: 2012
                       Originál: 2010
Žánr: Sci-fi a fantasy

Anotace:
Myslíte si, že vidět, o čem ostatní sní, je skvělé? Naopak, je to děsivé, nebezpečné a může vás to stát i život. Jmenuju se Janie a věřila jsem, že vím, co mě v budoucnosti čeká. Myslela jsem si, že jsem s tím smířená. Nesnesu však pomyšlení na to, že stahuju Cabela s sebou. On je skvělý a já na pokraji sil. Musím navždy zmizet, aby mohl žít naplno. Může můj osud zvrátit cizinec, který mi vstoupil do života? A opravdu mě čeká jen zlověstná budoucnost a ani plamínek naděje na lepší dny? Musím si zvolit, čas běží a jde o život...

Moje oblíbená věta z knihy:
 „ Já chci svatej pokoj!" zakřičí na ohňostroj, který už tam není.

Můj Názor:
Janie má před sebou velké rozhodnutí, které jí změní život. Ať už se rozhodne, tak, či tak, vždy to má své klady, ale i zápory. Nejen rozhodnutí jí ztíží život, ale taky její otec, který se jí vbloudí do života a těžce ho zamotá, ale taky odkryje skrytá tajemství a řešení.
Wake- Fade - Gone s2Od posledního dílu jsem očekávala, co se od závěrečného dílu očekává. Rozuzlení, uzavření konce. Mám pocit, že toto mi kniha neposkytla. Nemohu říct, že se mi kniha nelíbila, jen mě zklamala. Na knihu jsem čekala, než vyjde a byla jsem natěšená jako malá holka, jak to asi skončí. Autorka znovu vymyslela zajímavý děj, ale tentokrát bez akce. Knihu jsem přečetla za den, a to jen proto, že jsem se chtěla dozvědět jak to teda nakonec skončí. Ano, jak jsem říkala, děj byl pěkný, ale chybělo mu nějaké dobrodružství, něco co by vás chytlo či oslovilo a zatáhlo více do děje. Příběh byl napínavý a jen díky tomu se kniha lépe četla. Pro mě byl nejlepším dílem ze série díl druhý. Měl děj, kde se něco dělo a víc se zaměřil na Janiny schopnosti. Tento díl řeší spíše rodinné vztahy. Musím říct, že ke konci, byl příběh celkem dramatický a já si dokonce říkala jak to nakonec s Janie dopadne. Kniha tímto ztratila na humornosti. Knihu jsem přelouskala za den a měla jsem bezprostředně po dočtení knihy smíšené pocity. Přiznám se, že jsem očekávala jiný konec, ale to je spíš jen můj pocit. Kniha nebyla špatná, líbila se mi, ale jak říkám, zklamala mě. 
Přemýšlela jsem, že dám knize jen 3,5 smajlíků, ale nakonec jsem usoudila, že oproti jiným knihám ...
Mé hodnocení: 4/5 



Žádné komentáře:

Okomentovat