čtvrtek 9. května 2013

Recenze: Lisa McMann - Lovkyně snů: Vstříc temnotě


Největší obrázek výrobku Lovkyně snů – Vstříc temnotěNázev: Vstříc temnotě
Originální název: Fade
Autor: Lisa McMann
Díl - 2.
Série: Lovkyně snů
Nakladatelství: Fragment
Počet stran: 256
Rok vydání - ČR: 2012
                       Originál: 2009
Žánr: Sci-fi a fantasy

Anotace:

Některé noční můry nekončí. Zvlášť když se nechtěně dostáváte do snů druhých. Jmenuju se Janie. Je mi teprve sedmnáct, ale skutečnost pro mě začíná být horší než sny. Na Fieldridgeské střední škole se dějí znepokojivé věci. Přesto nikdo nechce promluvit a ani vyšetřování nikam nevede. Co je však ještě horší, začínám odhalovat pravdu o sobě a o mých schopnostech - a ta je pochmurná. Vážně, krutě pochmurná...

Moje oblíbená věta z knihy:
Tak jo, holčičko, copak máš za problém?" zeptá se Durbin a vrátí se ke stolu.

Můj Názor:
Janie a Cabel dostanou svůj první společný úkol. Na škole musí řešit zneužívání omamných látek a sexuální obtěžování. Zvládne Janie takovýto úkol? Popere se s ním?
Na rozdíl od prvního dílu se kniha rozjela už od začátku a přímo nás vtrhla do děje. První díl byl spíše rozjezdový, autorka nás dostávala do příběhu a seznamovala s Lovkyní snů, ale tento díl už měl opravdu zápletku. Kniha nabrala po humorné stránce a jsem za to ráda, protože tento příběh bez humoru, by byl spíš detektivní. Celý příběh vypráví autorka, která nás zbytečně nezatěžuje dlouhými a zbytečnými větami. Na to, jak je kniha úzká skrývá plně hodnotný děj, který nás každou stránku nejen překvapí, ale více vtrhne do děje. Bála jsem se jak druhý díl dopadne. Ano, první díl se mi líbil, ale přeci jenom mu něco scházelo. Mýlila jsem se, autorka přesně odstranila nedostatky, které jsem první knize vyčetla a druhou zdokonalila. Jsem moc ráda, že jsem si knihu přečetla.
Mé hodnocení: 5/5




Žádné komentáře:

Okomentovat