pondělí 15. července 2013

Plevel, co váže katův vak aneb Flavie de Luce 2 !

Ahoj,
už hrozně dlouho hledám pokračování knihy Koláč s kapkou jedu na webu (samozřejmě v originále, protože pokračování  u nás nevyšlo), ale marně. Tak jsem začala hledat články diskutující o vydání pokračování u nás a ejhle. Našla jsem. Teda ne tu knihu, ale něco lepšího. Druhý díl série možná vyjde tento rok v září, nebo říjnu. Já doufám, že už je to tedy definitivní, když už mají knihu i mezi knihami, které mají vyjít.

Důkaz zde:


A potom jsem našla knihu už i samostatně :D


Myslím, že by obálka druhého dílu měla vypadat nějak takto. Jelikož v Německu knihy vyšli právě s těmito obálkami, které u prvního dílu použil i Knižní Klub. No nejsou úžasné. Mě se tedy moc líbí. Ani nevíte jak už se těším :D








Celý článek zde.

Recenze na blogu na první díl zde.






P.S. Kdyby o tom věděl někdo více než já, tak honem pište. Uvítám jakékoli jiné důkazy :D


P.S. (2) - Nemáte nikdo ebook knihy Son of Sobek od Riordana pěkně prosím? Já tedy mám, ale moje čtečka hlásí neplatný soubor :(

P.S. (3) - Ráda bych udělala nové video. Kdo neviděl první zde.  Ale nevím o čem, nebo jaké. Pokud máte jakýkoli nápad, tak určitě pište prosím :D

5 komentářů:

  1. Tak udělej třeba nějaký svůj cast na tvojí oblíbenou knížku, které nevyšla ve filmovém zpracování, ale třeba ti dávám špatnej tip, já jenom hádám ;)..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nn je to dobrý nápad i já už jsem nad tím přemýšlela. Moc děkuji za tip :D

      Vymazat
  2. O tejto knihe som ešte nepočula :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že kniha není zrovna nejznámější, ale je pěkná :D

      Vymazat