úterý 27. srpna 2013

Designy blogů :D

Ahojte,
mám pro Vás novinku. Nejsem žádný přeborník v designech blogu, ale něco umím. Vím, že mi hodně lidí píše, jestli bych jim třeba s designem nepomohla. Taky točím různá videa. Rozhodla jsem se, že Vám designy na přání vytvořím celé :D Jeden na ukázku jsem dneska dala dohromady, ale samozřejmě záleží na Vás jak by jste chtěli, aby Váš blog vypadal. Mohu podle Vás zařídit barvy, písmo, pozadí, cokoliv si řeknete podle Vašeho vkusu. Samozřejmě můžou  být u názvu i obrázky, no prostě co si zamanete :)

Nicméně v průběhu roku budu na blog přidávat mnou vytvořené designy, které Vám ráda zašlu, pokud by jste o něj měli zájem, i jako tento :D

Pokud by měl někdo zájem o to, abych mu nějaký design vytvořila, pište mi prosím na email: zivot.s.knihami@gmail.com. 


























Kdyby měl někdo zájem o nějaký z těchto designů, tak mu ho ráda pošlu a upravím podle jeho potřeby název a stránky :D

2 komentáře: