středa 28. srpna 2013

Random things :D

Co mě asi nejvíce dostalo jsou tyhle obálky knih. Obálka od Les rukou a zubů a Fury (česky Závisti). No tak, nepřipadá Vám ta dívka podobná :D Mě ano a je to dokonce ta samá fotka podle jejího oblečení :)



Mé DIY klíče. Říkala jsem si, že by to nemusel být špatný nápad. Kdykoliv lak můžu odlakovat :)



Neuvěřitelné kolik známých písniček přezpívali v seriálu Glee. Od včerejška nic jiného neposlouchám. Kouká nikdo na seriál? Jaké to je?


No a nakonec nezapomeňte, že jsem si založila Ask a Instagram, tak honem jukněte. Potom na blogu letí éra tutoriálů. Ještě jeden mám v záloze, teď už v lepší kvalitě a za chvíli budou kvalitnější i ty předchozí :D Máte někdo nápad na další? A poslední věc jsou designy blogů. Kdo četl včerejší článek ví, o čem je řeč. Kdo by chtěl abych mu u dělala design na blog, podle jeho představy, tak napište na mail :D


3 komentáře:

  1. Ze seriálu Glee jsem viděla pár epizod a ty se mi líbily , ale nějak se mi ty tři řady nechce dohánět :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tá modelka na knihe Fury vyzerá nejako čudne..hlavne v tvári, alebo je to vlasmi ? :D Ale ináč kopu kníh má na predlohe rovnaké modelky dokonca aj v rovnakých scénach. (sem-am to vyzerá divne ale vydavateľstvá asi nemajú dosť peňazí na nové fotenie :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, ta první vypadá zvláštně, ale to je těma doumělkovanýma vlasama :D Je to hrozné, že vydavatelství používají stejné fotky, každá kniha, jiný příběh = jiná obálka :D

      Vymazat