čtvrtek 11. července 2013

Barvy knih TAG

Ahoj,
jelikož minulý tag, který jsem dělala byl celkem úspěšný (zde), rozhodla jsem se vytvořit další. I mě to totiž opravdu moc bavilo, nejen číst, jak jste se vypořádali s tagem  vy ostatní, ale i vymýšlení. Pro tento Tag jsem se trochu nechala inspirovat tagem, který je známí spíše na "beauty blozích". Tag se jmenuje  Colors of the rainbow tag. Já jsem to trochu převedla do knižní podoby. O co půjde? Ke každé barvě (já vybrala ty, co vidíte dole, ale můžete vybrat jiné podle svých možností) přidělíte jednu knihu s obálkou stejné barvy, a potom něco málo ke knize napíšete (je celkem jedno co). Knihu, kterou přidělíte musíte mít přečtenou a nemusíte ji mít doma.  Můžete doplnit fotkami :D I tentokrát bych byla ráda, kdyby jste na mě uvedli odkaz, pokud se budete účastnit a klidně zanechali komentář pod článkem s odkazem na svůj článek s tagem. Moc ráda se podívám :D 


Tento obrázek (button) si vložte ke svému článku na blogu :)


1. Červená 
Hadí spirála (Mayské proroctví, #2)Pod červenou barvou se mi vybaví opravdu skvělá a inspirující kniha od Christy Raedeke - Mayské proroctví: Hadí spirála. Slyšela jsem, že se hodně lidem série nelíbí. Mě osobně moc. Nejen kvůli nápadu, ale kniha mě celkově moc zaujala a moc se mi líbila. Recenze na blogu zde.
2.Oranžová
Pod oranžovou barvou mi naskočila kniha od Rachel Hawkins - Démon z Hex Hall. Četla jsem celou sérii knih a musím říct, že je to jedna ze sérií, která se úplně nejlépe četla. Díky úžasné zápletce stránky ubíhali o sto šest. 







3.Žlutá
RozbřeskKe žluté barvě mi sedí kniha od Sephenie Meyer - Robřesk. Myslím, že knižně je to asi nejlepší kniha ze série. Četla jsem knihu zrovna když jsem byla nemocná a vlastně ji skoro celou přečetla za jeden den :D
Recenze na blogu zde.







4. Zelená
Neptunův synTak tady to bylo jasné. K zelené barvě jsem přiřadila jednoznačně knihu od mého nejoblíbenějšího autora Ricka Riordana - Bohové Olympu: Neptunův syn. Prostě miluji Percyho Jacksona a myslím, že ke knize ani nemusím nic dodávat. 







5. Modrá
Lauren Oliverová - Chvíle před koncem. To je kniha, která patří k barvě modré. Rozhodovala jsem se mezi vícero knihami, ale nakonec zvolila tuto, protože po přečtení knihy jsem se nad sebou musela zamyslet :) 
Recenze na blogu zde.






6. Fialová
ProcitnutíK fialové barvě jsem přiřadila knihu Procitnutí - Lisa Mcmann. Kniha měla originální zápletku, která se mi moc líbila. 
Recenze na blogu zde.








7. Růžová
Princezniny deníkyBarva růžová a  kniha od Meg Cabot - Princezniny deníky. Mám tuto sérii moc ráda. Je to opravdu oddechová a humorná četba, která neurazí :)
Recenze na blogu zde.






8. Hnědá  (můžete nahradit černou či bílou)
Koláč s kapkou jeduHnědou barvu jsem přidala hlavně proto, že bych tuto knihu ráda zařadila. Je to kniha od Alana Bradleyho - Koláč s kapkou jedu. Detektivní kniha s malým Sherlockem Holmesem v sukni :D Zajímavá kniha :)
Recenze na blogu zde.







Tak a to je konec tagu :) Doufám, že se líbil a budete pokračovat.




28 komentářů:

  1. Jé to je bezva nápad :D Znám tenhle tag z beauty blogů a já sama jsem se na něj chystala. Možná že bych do něj mohla přihodit i nějaké ty knížní kousky :) Chvíli před koncem právě teď čtu, tak jsem zvědavá, jak to dopadne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Právě znám tag taky z těchto beauty blogů, a tak mě napadlo proč ho nevyužít i v knižním světě :D

      Vymazat
  2. Skvělý nápad s těmito tagy. :) Zatím zaostávám, ale mám v úmyslu se zapojit do obou. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, určitě se zapoj. Jinak tagy bych chtěla vymýšlet, tak aby byl každý měsíc nový :D

      Vymazat
    2. Konečně i já se přidávám! http://kacennnka.blogspot.cz/2013/07/barvy-knih-tag.html :D

      Vymazat
  3. Tohle je pěkný:) docela ME zaujala ta poslední knížka, jdu na ni mrknout:)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj. :-)

    Opět super nápad. Zde je odkaz na knihy, které jsem vybrala: http://knizni-pratelstvi.blogspot.cz/2013/07/barvy-knih-tag.html

    Děkuju a měj se hezky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,
      já děkuji :D Taky se měj hezky a jen úspěch v blogování :D

      Vymazat
  5. Tak jsem se také zúčastnila:

    http://giraffeandy.blogspot.cz/2013/07/barvy-knih.html

    Podobné projekty mě baví, už se těším na další! :D

    OdpovědětVymazat
  6. To bolo zaujímavé :) http://books-mylife.blogspot.sk/2013/07/barvy-knih.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že to bylo zajímavé :D Pěkný článek :)

      Vymazat
  7. http://roxannes-bookshelf.blogspot.cz/2013/07/barvy-knih-tag.html !! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak jsem to taky zkusila.... http://esknihy.blogspot.cz/2013/07/barvy-knih_18.html Co tomu říkáte ? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc hezké a děkuji za účast. Líbí se mi rozmanitost knih, kterou jsi použila :) A prosím, klidně mi tykej :D

      Vymazat
  9. tož taky jsem se zúčastnila :) našla jsem deset barev :D http://nikkifinn.blogspot.com/2013/07/barvy-knih.html

    OdpovědětVymazat
  10. Tak asi už je rozhodnuto, můj blog bude zasvěcen podivným knižním tagům... snad se doma najdou nějaké barevné knihy :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak jsem se taky zúčastnila. :))

    http://svet-knih-terisekk.blogspot.cz/2013/07/barvy-knih.html

    OdpovědětVymazat
  12. Zúčastnila jsem se taky :D Je to můj úplně první tag, snad se bude líbit :)

    http://spacewithbooks.blogspot.cz/2013/07/tag-barvy-knih.html

    OdpovědětVymazat
  13. Ten tag je vážně povedený, takže jsem neváhala, a zapojila se také :)

    http://pale-eyedbirds.blogspot.cz/2013/10/barvy-knih.html

    OdpovědětVymazat
  14. Super nápad :) Zapojila som sa. Dnes som vyplnila svoj prvý TAG tak dúfam, že sa bude páčiť. http://lucesbookshelf.blogspot.sk/2014/01/barvy-knih-tag.html

    OdpovědětVymazat